Ako primetite neusaglašenosti na kupljenom proizvodu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, molimo da nas kontaktirate putem telefona ili e-maila. Na Vašu reklamaciju odgovorićemo u roku od 8 dana od prijema obaveštenja, bilo pisanim putem ili elektronskim, i obavestićemo Vas o daljim koracima. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od njenog podnošenja.
Reklamacije na oštećenja tokom transporta
Preporučujemo da svaki oblik oštećenja vidljiv na ambalaži odmah prijavite kuriru prilikom dostave. Kupac je dužan da prijavi oštećenja u transportu u roku od 24 sata od prijema robe.
U slučaju da primetite oštećenje, ne potpisujte prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje ambalaže utiče i na sam proizvod ili eventualni nedostatak delova. Ako proizvod nije oštećen i svi delovi su prisutni, potpišite prijem.
Reklamacije na podatke ili neodgovarajuću robu
Ako nakon otvaranja pošiljke primetite da roba nije ona koju ste naručili ili da podaci na računu nisu ispravni, molimo Vas da nas kontaktirate telefonom na broj 024/576-252 ili putem e-maila na office@intercom-su.co.rs u roku od 24 sata od prijema pošiljke. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje 15 dana od prijave.