Klijent ima pravo da zahteva zamenu artikla iz originalne porudžbenice. U ovom slučaju, neophodno je da se dostavi zahtev elektronskom poštom na office@intercom-su.co.rs
Zahtev za zamenu proizvoda se vrši u pisanoj formi, najkasnije 14 radnih dana od dana prijema porudžbine. Zahtev mora da sadrži broj porudžbine i broj artikala, za koje klijent želi da zameni artikle ili odgovarajuće veličine.
Artikli se moraju vratiti u očuvanom, originalnom pakovanju sa originalnim oznakama, u pratnji originalnih dokumenata izdatih od strane Intercom doo: fakture, priznanice, garantni list, uputstva (ukoliko su izdati).
Klijent treba da se dogovori sa predstavnikom Intercom-a ili da se pismeno izjasni o promeni adrese na koju želi da se dostave artikli, ukoliko se razlikuje od originalne.
Klijent plaća sve troškove transporta prilikom zamene porudžbine, i povrat artikala na adresu Intercom-a i dostavu novih artikala.