ZA SVE NARUDŽBINE SA TERITORIJE SRBIJE POSTOJE 3 MOGUĆNOSTI PLAĆANJA:
- Pouzećem, prilikom preuzimanja pošiljke od kurirske službe
- Uplatom na račun firme (Raiffeisen bank 265-2410310003710-23) - ebanking ili uplatnicom
- Čekovima građana na 4 meseca, minimalna rata 2.000 din
1. POUZEĆEM:
Robu plaćate kuriru pri dostavi / preuzimanju.
2. VIRMANSKO PLAĆANJE:
AKO ŽELITE DA IZVRŠITE PLAĆANJE VIRMANSKOM UPLATNICOM MOLIMO VAS DA U KRAJNJEM KORAKU „BLAGAJNA“ U POLJE „KOMENTAR NARUDŽBE“ NAVEDETE OVAJ PODATAK ZAJEDNO SA VAŠIM PIB BROJEM, NAZIVOM FIRME I SEDIŠTEM TJ. TAČNOM ADRESOM.
Nakom primanja vaše porudžbine i utvrđivanja načina dostave, dobićete mailom ukupan iznos poručenih arikala zajedno sa troškovima isporuke.
To je automatski generisan e-mail pre nego što smo proverili da li trenutno traženih artikala ima u odgovarajučoj količini na skladištu.
MOLIMO VAS DA NE UPLAĆUJETE PRE NEGO ŠTO VAM POTVRDIMO DOSTUPNOST PROIZVODA U DRUGOM E-MEJLU.
Na vaš zahtev vam se može izdati predračun. Sve što je potrebno je da u email-u pošaljete pismeni zahtev prodavcu sa brojem porudžbe na office@intercom-su.co.rs
Ukoliko 5 radnih dana nakon tog drugog email-a na našem računu ne vidimo vašu uplatu, smatraćemo da ste odustali od porudžbine. Da bi smo ubrzali postupak provere uplate i slanje poručenih artikala na vašu adresu molimo vas da nam dostavite dokaz o uplati putem email-a (skeniranu uplatnicu ili elektronsku potvrdu banke).
Podaci koje treba da sadrži virman su sledeći:
Primalac: Intercom doo Subotica, Majšanski put 126
Svrha uplate: Intercom doo, web porudžbina broj
Broj računa: 265-2410310003710 i poziv na broj (broj porudžbine)
PRIMER PRAVILNO POPUNJENE UPLATNICE AKO SE ODLUČITE ZA PLAĆANJE PREKO RAČUNA / FIZIČKO - ILI PRAVNO LICE
3. PLAĆANJE ČEKOVIMA:
Uslovi za plaćanje čekovima građana su sledeći:
- maksimalan period otplate 4 meseca
- minimalni iznos rate 2.000 RSD
- prva rata se pušta odmah po prijemu robe
- ukoliko se uzima proizvod skuplji od maksimalnog iznosa putem čekova, razlika se uplaćuje kada se šalju čekovi (kuriru)
Procedura za kupovinu čekovima:
- odaberite proizvod koji vas zanima
- proverite dostupnost istog kako bi izvršili rezervaciju (024/552-535 radnim danima od 7 do 19h)
- po dogovoru šaljemo kurira na vašu adresu kojem predajte pravilno popunjene čekove i fotokopiju lične karte
- poštarinu za transport čekova snosi kupac (262 rsd)
- provera ispravnosti čekova
- slanje proizvoda na adresu
- puštanje prve rate istog meseca (idućih meseci, po jedan mesečno)
Pravilno popunjen ček treba da sadrži sledeće elemente:
- ime i prezime nosioca čeka
- adresu
- datum realizacije
- telefon
- broj lične karte
- potpis nosioca čeka
- iznos rate (ne manji od 2.000 rsd.)
* Čekovi moraju biti zapakovani u koverti zajedno sa foto-kopijom lične karte. Koverta mora biti zalepljena, u suprotnom kurir ne sme da primi čekove.
* Ako želite da kupite proizvod/e koji koštaju više od 20.000 din, tada je potreban veći broj čekova tj. puštali bi 2 čeka mesečno.
* Ukoliko nam pošaljete nepravilno popunjen ček, nećemo biti u mogućnosti da ga primimo i tada se mora poslati novi ček