Kada pošaljemo paket automatski ćete dobiti email poruku da je paket krenuo iz našeg magacina.
Kurir će Vam doneti naručene proizvode na Vašu kućnu adresu. Pre isporuke kurir može da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom poručivanja. Isporuka naših proizvoda kurirskom službom se vrši na celokupnoj teritoriji Republike Srbije (bez Kosova i Metohije).
Ako ste robu naručili pouzećem plaćate je na licu mesta po prijemu paketa.
Sva poručena roba je upakovana u adekvatnu ambalažu kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta.
CENA DOSTAVE SA PDV:
Masa (kg) | Cena (din) |
---|---|
Do 30kg | 462,00 |
za svaki kg preko 30 |
+30,00 |
Rok isporuke robe je 1 do 2 radna dana (osim ako tražene artikle nemamo na lageru).
Svi artikli nisu dostupni u svakom momentu te se rok isporuke može produžiti. U slučaju da nemamo na lageru poručene artikle, obavestićemo Vas putem mejla ili telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja.
EVENTUALNA OŠTEĆENJA PAKETA
Zbog politike kurirske službe AKS, paket nije moguće pregledati - otvarati pre nego što se paket preuzme, plati i evidentira. Dakle možete zamoliti kurira da sačeka da otvorite paket, ali pre toga ga morate preuzeti i platiti.
Ako ste kojim slučajem utvrdili da je prilikom transporta došlo do oštećenja ili odmah na licu mesta recite kuriru da napravi zapisnik ili pozovite AKS Call centar na 015/ 600 000 i zatražite da kurir dođe da se napravi zapisnik.
Zapisnik je ključan momenat da bi se imao dokaz, odnosno da imamo pravo da zahtevamo naknadu za eventulanu učinjenu štetu. Ukoliko je sa paketom sve u redu ali ipak postoji neka greška ili oštećenje, javite nam se na 024/552 535 ili nam pišite na web@intercom-su.co.rs
Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 3 dana od datuma preuzimanja paketa!