Kako da stupim u kontakt sa Vama?
Možete nas kontaktirati na više načina:
- Putem forme "Kontakt" koja se nalazi na našem shopu;
- E-mailom: naš tim će Vam rado pomoći sa pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo u roku od 1 radnog dana.
- Putem telefona: svakog radnog dana od 8h do 18h i subotom od 8h do 12h, možete nas pozvati na broj 024/552-535
Kako da vas pronađem na društvenim mrežama?
Pri dnu strane nalazi se meni sa linkovima koji vas direktno vode na naše naloge na društvenim mrežama.
Možete nas pratiti na Facebook-u, Instagram-u i Linkedin-u.
Jesu li sve informacije objavljene na Vašoj web stranici u potpunosti tačne?
Ulažemo maksimalne napore, ali ipak ne možemo garantovati tačnost svih prikazanih informacija o proizvodima. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja. Isto tako, fotografije proizvoda, specifikacije i opisi proizvoda ne moraju uvek biti tačni, jer se unose ručno i moguća je ljudska greška i zato ih treba shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.
Jesu li moji privatni podaci koje ostavljam na Vašoj web stranici zaštićeni?
Naša obaveza je zaštita ličnih podataka kupaca. Prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima koji su nam neophodni.
Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla.
Da li postoji razlika u ceni između web shop-a i maloprodaje?
Ne postoji razlika u ceni između web shopa i maloprodaje. Razlika se može desiti u slučaju vremenski ograničenih akcija, koje se nude samo u maloprodajama ili samo na web shop-u.
Da li je porez uključen u cenu?
Da, porez je uključen u cenu.
Kako da poručim?
Poručivanje se odvija u 4 laka koraka:
- Pronađite proizvod koji Vas interesuje i dodajte ga u korpu klikom na dugme "Dodaj u korpu".
- Nakon provere sadržaja korpe, kliknite na dugme "Kupovina".
- Prikazaće Vam se strana za unos podataka za isporuku i izbor načina plaćanja. Potrebno je samo da unesete ime, prezime, adresu na koju se šalje paket i broj telefona, da vas kurirska služba može kontaktirati za isporuku.
- Nakon prihvatanja uslova kupovine, klikom na dugme "Pošalji narudžbu", Vaša porudžbina je konačna. Na e-mail adresu koju ste uneli u formu sa ličnim podacima, stići će Vam poruka sa potvrdom porudžbine.
Da li mogu da otkažem svoju porudžbinu nakon što sam potvrdio/la narudžbu?
Ukoliko želite da otkažete Vašu porudžbinu, molimo Vas da nam pošaljete e-mail ili da nas pozovete telefonom. Mi ćemo to učiniti za vas. Molimo Vas da imate u vidu da nismo u mogućnosti da to učinimo ukoliko je porudžbina već napustila skladište.
Kako ću znati da je moja porudžbina prihvaćena?
Nakon uspešnog poručivanja, stići će Vam e-mail sa potvrdom Vaše porudžbine.
Ta porudžbina automatski ide na pakovanje i slanje. Roba na vašu adresu stiže u roku od 2 radna dana.
Kako mogu da proverim status porudžbine?
Status Vaše porudžbine možete proveriti tako što ćete se ulogovati na sajt i potom na strani "Profil" izabrati meni "Porudžbine". Mogući statusi za jednu porudžbinu su: "Na čekanju", "U obradi"i "Isporučeno". Kada je status porudžbine "Isporučeno", porudžbina je predata kurirskoj službi i možete je očekivati u roku od 48h na Vašoj adresi. Ukoliko porudžbina nije stigla na Vašu adresu u predviđenom vremenskom periodu, kao i za druga pitanja, možete nas kontaktirati putem telefona ili e-mail-a.
Koji su načini plaćanja?
Prilikom naručivanja možete izabrati sledece načine plaćanja:
- Plaćanje pouzećem - proizvode koje ste naručili plaćate kuriru kada Vam ih donese.
- Plaćanje platnim karticama
- Plaćanje preko računa (samo za pravna lica) - uplatu vršite na tekući račun Intercom doo Subotica po predračunu.
Koji su načini isporuke?
Proizvode koje poručite, dostavljamo vam putem kurirske službe AKS EXPRESS KURIR.
Cenovnik kurirske službe možete pogledati na stranici "Isporuka".
Koji je rok isporuke?
Kada Vam stigne e-mail o potvrdi porudžbine pošiljka se isti dan predaje kurirskoj službi, isporuka bi trebala da bude naredni dan, ali to ipak zavisi od kurirske službe, pa može da se desi i da bude 48h, ako je isporuka u nekim nepristupačnijim krajevima.
Koliki su troškovi dostave?
Kurirska služba će Vam prilikom uručenja pošiljke naplatiti trošak isporuke. Cena isporuke paketa zavisi od veličine i mase paketa. Cenovnik kurirske službe možđete pogledati u meniju "Isporuka".
Da li isporučujete i van Srbije?
Naravno, pakete šaljemo i van Srbije. U slučaju da ste zainteresovani, molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a ili na broj telefona 024/552-535
Povrat PDV-a za strane državljane
Kupac plaća robu u punom iznosu (sa PDV-om). Ukupna vrednost mora biti veća od 150 eura po srednjem kursu NBS, pri čemu prodavac izdaje:
- Fiskalni račun u punom iznosu;
- Popunjen obrazac REF 4 u 3 (tri) primerka i
- Fakturu na ime i prezime kupca.
Uslovi za povrat PDV-a
- Da se kupljena roba iznese iz zemlje pre isteka 3 (tri) meseca od datuma kupovine;
- Da se prilikom prelaska granice, odnosno izlaska iz naše zemlje na carini overi obrazac REF 4, kao i faktura za kupljenu robu.
- Kupac dostavlja prodavcu originalni račun i REF 4 obrazac overen od strane carine koji nije stariji od 6 meseci od dana kupovine.
- Plaćeni PDV-e će biti isplaćen kupcu ako su ispunjeni svi predhodni uslovi.
Odložena isporuka ili nedostupnost robe
Ako neki artikal u porudžbini ne ispunjavanja uslove: postao je nedostupan, ili ako na našoj internet stranici postoji greška u vezi sa informacijama (npr. greška koja se odnosi na cenu i / ili opis artikla), onda Intercom može otkazati porudžbinu. Ukoliko dođe do toga, Intercom će vas kontaktirati tako da ste svesni situacije.
Preprodaja robe
Intercom je brend privatne marke. Da bi se zaštitila prava intelektualne svojine svaka sumnja na preprodaju robe za lični i / ili poslovni pro t strogo je zabranjena. Intercom neće prihvatiti bilo koji nalog za koji se smatra da poseduje karakteristike preprodaje. Intercom zadržava pravo da blokira takav nalog, ukoliko posumnja da se radi o preprodaji. Ukoliko želite poslovnu saradnju sa nama pogledajte detaljan opis i uslove trgovine u veleprodajnim pogodnostima i posetite VELEPRODAJU.